ایمن داک : دانلود مقاله، استاندارد ، کتاب صوتی

ایمن داک : دانلود مقاله، کتاب صوتی و پاورپوینت

ایمن داک در سال ۱۳۹۸ با هدف ارائه بهترین و معتبر ترین آرشیو مقالات ، فایل های پژوهشی ، اسناد علمی و همچنین اسناد استاندارد های حوزه های مختلف تجاری توسط گروهی از فارغ التحصیلان دانشگاهی تاسیس شد.  شما در ایمن داک می توانید به دانلود مقاله بپردازید. همچنین در ایمن داک می توانید دانلود استاندارد ، دانلود کتاب صوتی ، دانلود کتاب ، دانلود پاوپوینت ، دانلود ویدیو ، دانلود آموزش ، دانلود جزوه و دانلود آزمون نیز داشته باشید.

 

ایمن داک به چه معناست؟

ایمن داک

«داک»، کوته‌نوشت «doc» در «documentation» و در زبان فارسی به‌معنای «تکیه‌گاه» و «چوبی است که دیوار و در را بر آن محکم سازند». نام نمادین ایمن داک، « دانش معتبر» است و شعار آن، «به‌ از گنج دانش به گیتی کجاست». مأموریت بنیادین ایمن داک بر پایه اساس‌نامه و برنامه استراتژیک آن؛ پژوهش، مدیریت اطلاعات علم و فناوری، آموزش، همکاری‌های پژوهشی و اطلاع‌رسانی، و پشتیبانی از سیاست‌گذاری علم و فناوری است.

هدف ایمن داک چیست؟

هدف این پایگاه اینترنتی ایجاد بستری مناسب جهت ارائه مقالات، فایل های پژوهشی و علمی با کیفیت بالا در  رشته های مختلف دانشگاهی و پژوهشی می باشد.

فایل های ارائه شده در این پایگاه اینترنتی با فرمت های مختلف PDF، ورد، پاورپوینت و …. می باشد که پس از انتخاب پکیج مورد نظر و انجام مراحل پرداخت بصورت لینک دانلود به شما نمایش داده میشود. شما پس از دانلود فایل مورد نظر می توانید آن را مشاهده و بر روی کامپیوتر و یا گوشی موبایل خود ذخیره نمایید.

مفتخریم تا فایل های تحقیقاتی معتبر شما را در تمامی رشته های آموزشی و پژوهشی در اختیار دیگر افراد قرار دهیم تا آن دسته از افرادی که در گردآوری مطالب با مشکل و محدودیت روبرو هستند، با دانلود این فایل ها مشکل خود را برطرف کنند.

هدف اصلی سایت کمک به پژوهشگرانی است که در بخش ادبیات نظری و پیشینه مطالعاتی تحقیق خود دچار مشکل هستند. به همین جهت از شما عزیزان تقاضا می شود برای بارگذاری فایل تحقیق خود در سایت ابتدا ثبت نام کنید و پس از اخذ مشاوره در این زمینه، نسبت به این امر اقدام کنید. حتماً دقت داشته باشید که فایل هایی که بارگذاری می کنید ارزش و اعتبار علمی داشته باشند و فایلی که فاقد منبع باشد را به هیچ عنوان انتخاب نکنید چرا که سرقت ادبی محسوب می گردد.

شما مجوز لازم برای ارسال دیدگاه در این مطلب را ندارید.لطفا در سایت عضو شوید یا با استفاده از نام کاربری خود وارد شوید.