اولین گوشی هوشمند با قابلیت تصویر برداری حرارتی

گوشی هوشمند با قابلیت تصویر برداری حرارتی

بخش موبایل کمپانی CAT هفته گذشته پرچمدار جدید خود یعنی CAT S60 را معرفی نمود .اولین گوشی هوشمند در دنیا با قابلیت تصویر برداری حرارتی و همچنین ضد آب ترین آنها که در نمایشگاه موبایل 2016 در شهر بارسلونا رونمایی گردید.

CAT S60 شامل یک دوربین حرارتی ساخت کمپانی FLIR پیشرو در زمینه تکنولوژی تصویر برداری حرارتی ،می باشد.این دوربین به کاربران این امکان را می دهد که به عنوان اولینها در جهان بتوانند با گوشی همراه خود تصویر برداری حرارتی نمایند که کاربردهایی نظیر: تشخیص مکان هدر رفت حرارت در حاشیه پنجره ها و درها ، تشخیص نقاط بدون عایق بندی ، شناسایی افزایش دمای تجهیزات الکتریکی و همچنین دید در تاریکی مطلق را به ارمغان آورده است.

این دوربین، حرارتی که برای چشم غیر مسلح غیر قابل تشخیص است را از طریق برجسته نمودن کنتراستهای حرارت ، قابل رویت می نماید.از دیگر مزایای این دوربین اندازه گیری میزان حرارت سطح تا فاصله 30 متری حتی در فضای آغشته به دود است.این قابلیت شرایط مطلوبی را برای کاربرد های متعدد فراهم می نماید.

به این مطلب رای دهید:

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 رای)

 برای گذاشتن نظر در صورتی که عضو سایت می باشید لاگین کنید و یا در سایت ثبت نام کنید . ( عضویت در فایرتک )

هر گونه کپی برداری و استفاده از محتویات و مقالات این سایت تنها با ذکر نام فایرتک و آدرس اینترنتی www.FireTec.irبعنوان منبع مجاز می باشد.

شما مجوز لازم برای ارسال دیدگاه در این مطلب را ندارید.لطفا در سایت عضو شوید یا با استفاده از نام کاربری خود وارد شوید.