5 مزیت کابل دتکتور های خطی حرارتی CTI

5 مزیت کابل دتکتور های خطی حرارتی

آیا بدنبال سیستم های کشف حریق خطی حرارتی ( LHD ) می باشید تا این سیستم ها را در مکان هایی که احتمال ایجاد خطا در اعلام حریق بدلیل عملیات مکانیکی و یا شرایط محیطی نگران کننده است استفاده نمایید؟ حتما این خبر را مطالعه کنید!

به تازگی کمپانی Protectowire نسل جدیدی از کابل دتکتور های خطی حرارتی با تکنولوژی تائید دما ( Confirmed Temperature  )  را بنام سری دتکتور های CTI™ معرفی کرده است . دتکتور های سری CTI™ از تشخیص فرآیند اتصال کوتاه  برای تائید فعال سازی حرارتی قبل از شروع آلارم و صدور فرمان جهت تخلیه سیستم های اطفای حریق استفاده می کنند.
اگر شما نیز در زمینه طراحی سیستم های اعلام حریق فعالیت میکنید و با مکان های پرخطر از قبیل سوله های نگهداری تجهیزات ، سردخانه ها و حتی تسمه نقاله و هر محدوده پرخطری دیگری سر و کار دارید و قصد حفاظت از آن در برابر حریق در اولویت کاری شماست این فرصت را از دست ندهید . کمپانی protectowire  قصد دارد وبیناری را در این زمینه بصورت رایگان برگزار نماید که در آن آقایان John Whaling  و Breton Harris از بخش سیستم های کشف حریق این کمپانی به بیان فواید فنی و مقایسه این تکنولوژی با سایر محصولات و سیستم های مشابه دیگر می پردازند.


مطالبی که در این وبینار یک ساعته بیان می شود عبارت است از :


•    مرور بر معرفی سیستم های کشف حریق خطی – حرارتی
•    ساختار و عملکرد CTI™
•    5 خاصیت وقابلیت این محصول

برای مشاهده جزئیات این رویداد از قبیل ساعت و تاریخ برگزاری و ثبت نام رایگان برای شرکت در این وبینار اینجا را کلیک کنید.

به این مطلب رای دهید:

5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (3 رای)

پاورقی :

 

وبینار چیست ؟

وبینار (کنفرانس تحت وب)، جهت برگزاری سمینارها و همایش‏ها و یا ارائه مطالب از طریق اینترنت مورد استفاده قرار می‏گیرد. در این نوع سمینار، هر یک از شرکت کنندگان پشت کامپیوتر خود نشسته و از طریق اینترنت با سایر شرکت کنندگان ارتباط برقرار می‏نمایند. این کار توسط نرم افزاری صورت می‏گیرد. این ملاقات‏های آنلاین معمولا به این صورت است که مدرس یا مدیر جلسه امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری و سایرین نیز امکان ارسال پیام‏های متنی را دارا هستند و لذا می توانند سوالات خود را به صورت مکتوب مطرح نمایند.
مزیت هایی مانند عدم نیاز به تجهیزات سخت افزار گران قیمت، IP اختصاصی برای کاربر و پهنای باند بالا باعث شده است که وبینار بصورت جدی در بازار کنفرانس تصویری مطرح و تجهیزات جانبی و برنامه های قدرتمندی از آن معرفی گردد. روش‏های مختلفی برای ایجاد شبکه وبینار وجود دارد. برای برقراری ارتباط، نرم افزار داده ‏ها را بصورت رموز فشرده از طریق اینترنت برای مقصد ارسال می‏کند. این داده ها به‏ گونه‏ ای بهینه تنظیم می‏گردند که سرعت ارتباط بر اساس سرعت اینترنت کاربر تنظیم می‏ شود. بنابراین نیاز به سرعت کمتری نسبت به کنفرانس های سخت افزاری‏ اند.
استفاده از وبینار به دو صورت آن لاین و آف لاین امکان پذیر است. در فرم آن لاین همزمان با ارائه سخنران، مخاطبان از سخنرانی استفاده نموده و می توانند سوالات خود را به صورت کتبی مطرح کنند ولی در فرم آف لاین، مخاطبان از سخنرانی به صورت غیر زنده استفاده نمده و برای آن ها امکان پرسش وجود ندارد.
جهت ارزیابی، پس از برگزاری وبینار ار افراد آزمونی از مطالب ارائه شده گرفته و به پذیرفته شدگان در آزمون گواهی قبولی داده می شود.

شما مجوز لازم برای ارسال دیدگاه در این مطلب را ندارید.لطفا در سایت عضو شوید یا با استفاده از نام کاربری خود وارد شوید.